Särskilt

produktiv har jag nog inte varit idag förutom att jag lyckats sola bort lite ränder, om nu det räknas till produktivt arbete?
Nej mestadels av tiden  har jag inte gjort någonting, vandrat mellan datorn, solstolen på altanen och kylskåpet ungefär.
Med en ljudbok i öronen  och lite fläktande så är livet rätt bra på altanen i Vibble.

HIttade en ny funktion på kameran idag som var lite rolig. Tänkte att det skulle vara bra att lära sig lite fler funktioner än att ta bild och sedan kolla på bilden, vilket hittills är ungefär vad jag kan :-)
Men det finns ju massa fina knappar som man inte vet vad dem gör!


Altanen vår med "svart-vit förutom-en-färg-funktionen" och vanliga

En aningens skeptisk jag har hittat den nya funktionen och lyckats ställa in "röd" färg

Livet i solstolen är ganska okej...



Dagens middagstips
: ta en pepparsalamiskiva och lägg en skiva mögelost på och vik ihop.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ooh, vilken rolig funktion på kameran! Fast jag håller inte riktigt med din kamera om att du skulle vara röd... jättebrun ju! Måste prova middagstipset - låter som en uppgradering av Barcabuffen! Tjo.

2009-07-02 @ 22:53:43
URL: http://enolanningpavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0