Mer update

Nu var det ett tag sen det blev en liten uppdatering.  Men ska försöka mig på lite nya funktioner här med lite roligare bildkollage som jag börjar få lite hum om :-)
Jag, Annika, Maja plus besök från hennes två Växjö-kompisar hade en trevlig utekväll för nån helg sen..

Veckan efter åkte jag till Skåne för en liten tripp till mormor och morfar i Arild. Där blev det hallonplock, knäckebrödbak, promenader med Smilla, Höganäs-Keramik besök och mycket "ta det lugnt".


Även om Båtresan dit inte var någon höjdare där det första kapten säger: "Vi har för tillfället tekniska problem med att stänga bakre delen på båten men vi jobbar på att lösa det snarast", så nådde jag iaf Oskarhamn! Detta hjälpte dock inte min båtskräck! Men men!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0